سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش با اتکا به نام خود به دنبال پیروزی در بازی برابر استقلال است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار کرد: امیدوارم دولت‌مردان ما مشکلات هموطنان را حل کند تا دیگر چنین اتفاق هایی در هیج کجا رخ ندهد. متاسفانه چند وقتی است در آذربایجان اتفاق‌هایی می‌افتاد که این اتفاق‌ها نه جزو فرهنگ مردم آذربایجان است و نه فرهنگ تیم‌های آذری. آذری ها همیشه جزو اولین‌ها بوده‌اند ولی متاسفانه یک سری اتفاق‌ها می افتد که همه چیز را زیر سوال می برد. فوتبال برد و باخت دارد و نباید حرکات یک عده باعث به وجود آمدن چنین حاشیه‌هایی شود. نگاه ما باید نگاه معرفتی باشد ولی متاسفانه یک سری آقایان از چند سال گذشته برای منافع خودشان با این فرهنگ بازی کردند.
او ادامه داد: این رفتارها اصلا خوب نیست.

سرمربی تراکتورسازی گفت: قشنگی فوتبال به همین موضوعات است. رفتار خوبی مانند رفتار آقای تختی و هادی ساعی سال‌های سال در ذهن‌ها باقی می‌ماند و امیدوارم رسانه‌ها هم کمک کنند تا مشکلاتی که گریبان‌گیر فوتبال آذربایجان می‌شود حل شود. شما نباید بگذارید با فرهنگ آذربایجان بازی شود. در رابطه با بازی هم باید بگویم مسابقه حساسی داریم و هر دو تیم به دنبال جایگاه دوم جدول هستند. ما با برد هفته گذشته از فشار در آمدیم و شرایط بهتری نسبت به قبل از بازی با پدیده داریم. تیم ما شرایط خوبی پس از برد هفته گذشته کسب کرده و استقلال هم تیم بسیار خوبی است که نتایج خوبی در چند وقت اخیر گرفته است.

قلعه‌نویی افزود: ما تراکتورسازی هستیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم و سعی می‌کنیم ارتباط بین خط هافبک و فوروارد حریف را قطع کنیم. سعی می‌کنیم دست پر از زمین مسابقه خارج شویم. توقع داریم پورشورها حمایت خوبی از ما داشته باشند. امیدوارم فردا با حصور همه طرفداران بازی خوبی را شاهد باشیم و به اهداف خودمان برسیم.

او گفت: تشکر ویژه‌ای از تی‌تی‌ها (هواداران تراکتورسازی) دارم که قبل از بازی با پدیده حمایت خوبی از ما انجام دادند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که استقلال بسته بازی می‌کند تا یک امتیاز بگیرد و تدبیر شما برای این بازی چیست گفت: ما دو هدف داریم. می‌خواهیم در وهله اول گل نخوریم و در وهله دوم گلزنی کنیم. تراکتورسازی بیرون از خانه نتایج خوبی گرفته است. باید خدا را شاکر باشیم که با چنین اتفاق‌هایی که پیش آمده تراکتورسازی اکنون در این جایگاه است. مگر می‌شود تیمی که شش بازیکن خود را از دست داده، همچنان در کورس قهرمانی باشد. پرسپولیس هفت بازیکن ملی پوش داشت که با اضافه شدن سروش رفیعی وضعیت این تیم بهتر از قبل شد.

سرمربی تراکتروسازی افزود: ما تا قبل از بازی با پرسپولیس با بازیکنان جدیدمان هم بازی کردیم و اگر آنها را تا پایان فصل در اختیار داشتیم شرایط فرق می‌کرد. 40 درصد بازیکنان ما مصدوم هستند. اخباری، محمد ایرانپوریان، شفیعی و محمد ابراهیمی در طول این مدت مصدوم بودند و دست ما بسته بود. بر روی نمیکت هم دست ما باز نبود. به غیر از بازی با فولاد خوزستان، بهترین بازی‌ها را انجام دادیم و با این بضاعت‌مان توانستیم نتایج خوبی بگیرم. تا اینجای کار سهیمه پلی آف ما قطعی شده است و در جام حذفی هم شانس قهرمانی داریم. آقای آجورلو هم زحمات زیادی کشیده و سعی می‌کنیم سربلند باشیم.

او درباره مشکلات امسال تراکتورسازی اظهار کرد: ما باید درباره فرهنگ بزرگ مردم آذربایجان صحبت کنیم که در بازی با النصر فرهنگ بالای خود را نشان دادند. باید به آن سمت حرکت کنیم. تماشاگر تحت هر شرایط برد می‌خواهد اما باید شرایط را هم در نظر بگیریم. اگر ماشین بنز هم داشته باشیم و یک لاستیک آن پنچر باشد، نمی‌توانیم حرکت کنیم.

قلعه‌نویی درباره اینکه چرا تیمش در بازی‌های خارج از خانه بهتر بوده است، گفت: ما در ابتدای فصل بازی‌های خودمان را در زمین تمرین انجام دادیم اما بعد از جا به جایی به وجود آمده، با این که مسئولان تلاش بسیاری کردند اما کیفیت چمن ورزشگاه یادگار به گونه‌ای است که فقط یک تیم می تواند از آن استفاده کند. البته مهم‌ترین علت دوگانگی زمین برگزاری مسابقات‌مان بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره فصل بعد و بسته بودن پنجره فصل نقل و انتقالات گفت: پنجره فصل نقل و انتقالات بسته است و بازیکنانی که در اختیار داریم شاید برای فصل آینده توانایی امسال را نداشته باشند. باید ببینیم تکلیف‌مان در نقل و انتقالات چه می‌شود. یک وکیل خوب هم برای ما کار می‌کند تا شرایط را درست کند. اگر شرایط درست نشد باید روی جوانان سرمایه‌گذاری کنیم. این باعث می‌شود که قیمت برخی از بازیکنان هم به صورت کاذب بالا برود. کاری که همه جا کردم این بود که یک تیم سایه و جوان را درست کردم. اگر می‌توانستیم شرایط فراهم کنیم که امسال برای ما بازی کند  یک بازیکن در حد کریم باقری را به فوتبال معرفی می‌کردیم که نام آن بازیکن هم علی طاهران است. دو، سه بازیکن دیگر هم داریم که در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

او گفت: تیم ما شرایط خوبی داشت و شاید می‌توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.