ذوب‌آهن و ماشین‌سازی، در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز به مصاف هم می‌روند.
 
ماشین‌سازی هفته قبل از پرسپولیس شکست خورد و در لبه پرتگاه سقوط قرار گرفت. هرچند این تیم هنوز روی کاغذ شانس بقا درلیگ برتر را دارد، اما شرایط به قدری برای این تیم سخت است که تقریبا هیچ کدام از هوادارانش امیدی به بقا ندارند.
 
با همه این تفاسیر، فردا ماشین‌سازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و اگر برنده بازی نباشد به لیگ دسته اول سقوط می‌کند و دیگر روی کاغذ هم شانسی نخواهد داشت.
 
البته ماشین‌سازی در صورت شکست ذوب‌آهن هم تنها در صورتی سقوط نمی‌کند که در دیگر بازی فردا، صبا شکست سختی از سپاهان متحمل شود.
 
ذوب‌آهن اصفهان در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، با 39 امتیاز در رده چهارم است و ماشین‌سازی با 16 امتیاز، قعرنشین جدول است.
 
این دو تیم در طول این فصل، یک بار در لیگ به مصاف هم رفتند و یک بار هم در چارچوب مسابقات جام حذفی، به هم رو در رو شده‌اند که هر دو بازی با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسیده است.
 
این دیدار از ساعت 17:45 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود و یاسر همرنگ، محمدجواد مداح، فرزاد بهرامی و پیمان فرخی مهر، داوران این بازی هستند.
 
گفتنی است؛ ماشین‌سازی در این بازی محرومی ندارد و مرتضی تبریزی و سید محمدرضا حسینی، محرومان ذوب‌آهن هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.