به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز، یداله بایبوردی گفت: این میزان گاز انتقالی جهت مصارف خانگی، نیروگاه ها، صنایع و صادرات در سال گذشته، افزایش نزدیک به 9 درصدی نسبت به سال 94 را نشان می دهد.
وی افزود: از مجموع گاز انتقالی در سال گذشته، افزون بر 18 میلیارد مترمکعب گاز به شرکت های گاز استانی تحویل و افزون بر 9 میلیارد مترمکعب به پایانه های مرزی منتقل شده است.
مدیرمنطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات خاص سال گذشته از جمله برودت بی سابقه هوای زمستان و قطع گاز ترکمنستان، هیچ گونه قطعی گاز در سال 95 اتفاق نیفتاد و با مدیریت موثر دیسپچینگ ملی گاز و شرکت انتقال گاز توانستیم اهداف سازمانی شرکت را به نحو خوبی انجام و کارنامه موفقی از تجارب همکاران کسب کنیم.
وی در ادامه اظهارکرد: امسال نیز بر آن هستیم با برنامه ریزی دقیق و رفع نواقص سال گذشته، همچنین تعمیرات به موقع تاسیسات و نگهداری خطوط لوله به تعهدات خود در انجام رسالت سازمانی که همانا انتقال پایدار گاز طبیعی به مبادی مصرف است عمل کنیم.
رسالت منطقه 8 گاز کشور دریافت گاز طبیعی از مناطق 3، 7 و 9 و منابع خارجی (جمهوری آذربایجان) و انتقال ایمن و پایدار به مبادی مصارف داخلی کشور و پایانه های صادراتی (کشورهای ترکیه، جمهوری خود مختار نخجوان و جمهوری ارمنستان) و همچنین بهره برداری و نگهداری خطوط لوله است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.