گسترش فولاد در تبریز از علی دایی و شاگردانش میهمانی می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، گسترش فولاد تبریز میزبان نفت تهران است.
 
نفت تهران اکنون ۳۵ امتیازی است و با پیروزی در این بازی می‌تواند به رده چهارم نزدیک شود؛ از طرفی گسترش فولاد هم با ۳۳ امتیاز برای رسیدن به رده ششم و بالاتر بخت دارد و بعید است جلوی نفت کوتاه بیاید.
 
ذوب‌آهن اصفهان با ۳۹ امتیاز اکنون چهارم است و مدعی اصلی بقا در آن جایگاه است، اما این مسئله انگیزه نفت و گسترش را برای پیروزی و نزدیک شدن به تیم اصفهانی کم نمی‌کند.
 
آبی‌پوشان تبریزی که هفته‌هاست نتوانسته‌اند رنگ برد را ببینند، هفته گذشته نیز با یک گل مغلوب سپاهان شدند و به دنبال پیروزی در این بازی هستند.
 
نفت تهران نیز همچون گسترش فولاد، در پنج بازی گذشته، سه تساوی و دو شکست در کارنامه داشتند و هفته گذشته نیز مقابل فولاد به تساوی دو بر دو رسید.
 
در دیدار رفت دو تیم که روز 18 آذرماه به میزبانی نفت تهران برگزار شد، بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
این دیدار از ساعت 17:45 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل آغاز می‌شود و رضا عادل، میریعقوب حجتی، محسن سلطانی و علی میرغفاری داوران این بازی هستند.
 
بازی بین دو تیم در حالی برگزار می‌شود که هیچ‌کدام از تیم‌ها محرومی برای این مسابقه ندارند.
 
همچنین در پنج رویارویی گذشته دو تیم، نفت تهران دو بار به برتری رسیده و سه بازی هم مساوی شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.