مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به هشدارهای هواشناسی، از آماده باش کلیه واحدهای فضای سبز سطح تبریز خبر داد .

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین حسن‌زاده در این خصوص اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وزش باد و بارش باران در عصر امروز (چهارشنبه 30 فروردین) اقدامات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از این وضعیت جوی ناپایدار ضروری است .

 

وی افزود: با توجه به این شرایط، کلیه واحدهای فضای سبز مناطق مختلف تبریز، شرکت‌های فضای سبز، نیروهای هرس، ماشین آلات و... از روز گذشته به طور آماده باش در حوزه مربوطه مستقر هستند .

 

وی با اشاره به اینکه کلیه تمهیدات لازم برای محافظت از گونه‌های گیاهی و فضای سبز شهری توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز اتخاذ شده است، بیان کرد: تمام تلاش ما برای وارد آمدن کمترین خسارت به فضای سبز شهری است .

 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه اقدامات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از این وضعیت جوی ناپایدار ضروری است، تشریح کرد: در کنار تلاش نیروهای فضای سبز، از شهروندان عزیز نیز خواستاریم به‌منظور جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی، نکات ایمنی از جمله عدم پارک خودروهای شخصی در زیر درختان، عدم حضور در حریم مسیل‌ها و... را رعایت کنند .

 

حسن زاده در پایان تاکید کرد: امید است با اجرای تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه از سوی شهرداری و همچنین با همکاری جدی شهروندان، نزول این نعمت الهی، همراه با خیر و برکت برای شهروندان باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.