بابک ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تغییر ظاهری آب با توجه به سیل اخیر و همچنین افزایش مصرف در برخی از مناطق و کاهش ظرفیت تصفیه خانه این شهرستان روی داده است.
وی ادامه داد: با توجه به بالارفتن کدورت آب ورودی سد علویان در اثر سیل اخیر و افزایش مصرف آب، سرعت هیدرولیکی و جریان آب در شبکه توزیع این شهرستان نیز بالا رفته است.
وی اضافه کرد: این عوامل موجب تغییر رنگ آب در برخی از نقاط شهر شده و بالا آمدن رسوبات طبیعی لوله ها نیز در این امر بی تاثیر نیست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه با اشاره به موقتی بودن این مشکل در شبکه توزیع آب شرب شهری گفت: این تغییر ظاهری آب در زمان شروع پیک مصرف بوده و به زودی مرتفع خواهد شد.
ابراهیمی افزود: از شهروندان نیز درخواست می شود با صرفه جویی در مصرف آب این شرکت را در جهت ارائه خدمات بهتر و نیز تسریع در رفع این مشکل یاری کنند.
هم اکنون خدمات شرکت آب و فاضلاب مراغه با حدود 500 کیلومتر خط انتقال آب و حدود 360 کیلومتر خط انتقال فاضلاب به مشترکان ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری مراغه از شبکه آب شرب بهداشتی برخوردار بوده و تعداد 67هزار و 810 مشترک آب شهری و 58 هزار و 539 مشترک فاضلاب شهری در شهرهای مراغه و خداجو از خدمات شرکت آب و فاضلاب این شهرستان بهره مند هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.