به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتورسازی که روز پنجشنبه، 31 فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان استقلال خواهد بود، تمرین خود را در این ورزشگاه برگزار کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای آمادگی بیشتر، تمرین امروز خود را در محل برگزاری دیدار با استقلال برگزار کردند. در این تمرین مصدومان تراکتورسازی نیز حضور داشتند و تنها لوسیانو ادینیو زیر نظر پزشک سرخ پوشان تمرین کرد. مهاجم برزیلی تراکتور، دیدار با استقلال را ازدست‌داده است.

در این تمرین که از ساعت 17 امروز پشت درهای بسته برگزار شد، تعدادی از هواداران تراکتورسازی پیراهن بزرگی که برای دیدار با استقلال آماده کرده بودند را به ورزشگاه بردند. بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی نیز با این پیراهن عکس یادگاری انداختند.

امیر قلعه‌نویی در این تمرین آخرین نکات فنی لازم برای دیدار با استقلال را به شاگردانش متذکر شد تا تراکتورسازی با کسب 3 امتیاز دیدار با استقلال تهران به رده دوم جدول بازگردد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال همزمان با 6 دیدار دیگر، از ساعت 17:45 روز پنجشنبه، 31 فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621641
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.