سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تشدید مبارزه اه قاچاق و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر این شهرستان در یک عملیات غافلگیرکننده و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق به کشف و انهدام این باند شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات 2 نفر از اعضای این باند دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
وی اضافه کرد: اعضای این باند، مواد مخدر را از استان های شرقی کشور تهیه و درصدد توزیع آن در این شهرستان بودند که با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شدند.
وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی مراغه در مبارزه با مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف، 75 نفر از توزیع کنندگان دستگیر و نیز 202 معتاد به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی افزود: مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی بوده و در این راستا با قاطعیت تمام با توزیع کنندگان این مواد افیونی برخورد می شود.
سرهنگ اصلانی فر از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، پلیس 110 را در جریان قرار دهند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.