به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز سه شنبه در مراسم رژه یگان های نیروهای مسلح مستقر در مراغه به مناسبت روز ارتش افزود: این اقتدار و قدرت با تکیه بر منویات رهبری و خودکفایی در صنایع دفاعی و نیز دستگاه دیپلماسی فعال و آشنا به حقوق بین الملل در دفاع از حقانیت نظام اسلامی محقق شده است.
وی ادامه داد: امروز فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب در راس قوا و نظام اسلامی با رصد کردن تمامی مسائل و تحولات، زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی در برابر قدرت ها جهان شده است.
وی اضافه کرد: برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی باید گوش به فرمان رهبری در مسیر خودسازی و خودکفایی حرکت کرده و از ارزش های اسلامی و ملی دفاع کنیم.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حمایت از نیروهای مسلح گفت: دولت همواره در راستای تقویت بنیه دفاعی و رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی نیروهای مسلح کشورمان تلاش کرده است.
محمدی افزود: نیروهای مسلح کشورمان نیز با تجهیز به تجهیزات روز و تکیه بر توان داخلی و خودکفایی در صنایع دفاعی آماده دفاع از کیان اسلامی در برابر تهدیدها هستند.
وی همچنین با تاکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات اضافه کرد: باید در این عرصه حساس، افرادی انتخاب شوند که در سرنوشت و آینده کشورمان نقش موثری ایفا کنند.
ارشد نظامی منطقه و فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این مراسم گفت: با تدابیر امام و رهبری و با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورایی، هم اکنون زیرساخت های مستحکمی برای دفاع از کشورمان توسط نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ایران اسلامی فراهم شده است.
امیر سرتیپ دوم احمد ولی نژاد افزود: نیروهای مسلح کشورمان با تکیه بر قدرت پایان ناپذیر الهی و با تدابیر و منویات رهبر انقلاب تا آخرین نفس و با قدرت تمام در صیانت از اهداف و ارزش های نظام اسلامی از پای نخواهد ایستاد.
وی ادامه داد: نیروهای دفاعی و نظامی ایران اسلامی در سایه ظرفیت های ارزشمند داخلی و توانمندی های دفاعی و خودکفایی در این عرصه ها توانسته با وجود تحریم ها و تهدیدهای خارجی بر مشکلات فائق آمده و اقتداری روزافزون کسب کند.
وی اضافه کرد: امینت و اقتدار ملی ایران اسلامی همواره در گرو همدلی مردم و مسئولان در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز آمادگی های دفاعی با روحیه جهادی و قانون گرایی بوده و این امر مورد تاکید رهبر انقلاب و مسئولان نظام اسلامی است.
به گزارش ایرنا، در این آیین یگان های مختلف از نیروهای مسلح مستقر در مراغه آمادگی های دفاعی و رزمی خود را به معرض نمایش گذاشتند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.