گسترش فولاد و سپاهان در ایستگاه بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان در اصفهان، میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.
 
این دیدار از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود و گسترش فولاد به دنبال بازگشت دست پر از خانه حریف است.
 
گسترش فولاد پس از نتایج خوبش در ابتدای نیم فصل دوم، در پنج بازی گذشته‌ خود، چهار تساوی و یک شکست داشته و به دنبال پیروزی در اصفهان است.
 
سپاهانی‌ها هم در پنج بازی قبلی خود، دو برد، دو تساوی و یک باخت داشتند و در پی پیروزی مقابل میهمان‌شان هستند.
 
در دیدار رفت که روز 11 آذر 95 برگزار شد، گسترش فولاد موفق شد با حساب دو بر یک حریف زردپوش خود را از پیش رو بردارد و در پی تکرار این نتیجه است.
 
پنج رویارویی قبلی این تیم‌ها، با دو برد گسترش فولاد و سه پیروزی سپاهانی‌ها همراه بوده است.
 
بر اساس اعلام دپارتمان داوری، پیام حیدری دیدار بین دو تیم را سوت خواهد زد و حسن ظهیری، جعفر مهاجر و جواد رحیم زاده، وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.
 
گفتنی است؛ گسترش فولاد محرومی برای بازی مقابل سپاهان ندارد و سید جلال عبدی از سپاهان، تنها محروم این مسابقه به شمار می‌رود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.