مربی استقلال می‌گوید امیدوار است با استفاده از بازیکنان و شرایط مساعد زمین گسترش فولاد از این دیدار پیروز بیرون بیایند.

به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: می‌دانیم با چه تیم خوبی بازی داریم. گسترش فولاد جزو معدود تیم‌هایی است که بازی خوبی ارائه می‌دهد. آن‌ها بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارند و ما روز سختی در مقابل آن‌ها داریم. امیدوارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم و زمین خوب گسترش فولاد، نتیجه مناسب در این دیدار بگیریم.

مربی استقلال افزود: گسترش فولاد تیم قابل احترامی است. ما برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید از این دیدار برنده بیرون بیاییم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

خرمگاه با بیان اینکه جای خالی منصوریان احساس می‌شود گفت: او سرمربی ماست و جای خالی او را احساس می‌کنیم. از نظر فوتبالی گسترش فولاد جزو تیم‌های قابل احترام است و ما هم مقابل این تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستیم و می‌خواهیم شرایطی را فراهم کنیم تا هواداران  خوشحال شوند.

او با اشاره به غیبت امید نورافکن مقابل گسترش فولاد به دلایل انضباطی افزود: او فعلا با ما نیست تا شرایطش مشخص شود. کاوه رضایی به دلیل محرومیت در کنار ما نیست، وریا غفوری هم با تلاش پزشکان به بازی‌های ملی رسید اما در اردو مصدوم شد. فکر می‌کنم او را برای بازی آینده داشته باشیم.

مربی استقلال درباره جایگاه این تیم در پایان لیگ شانزدهم اظهار کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. سعی می‌کنیم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم و در آخر مسابقه‌ها به جایگاه‌مان نگاه می‌کنیم. می‌خواهیم بهترین شرایط جدولی را کسب کنیم. ما در این فصل به بازیکنان و شرایط کاری‌مان ایمان داشتیم و تلاش و صبوری کردیم تا شرایط‌مان بهتر شود. از هواداران به خاطر صبر و حوصله‌شان تشکر می‌کنم. آن‌ها باعث شدند ما به شرایط خوبی برسیم.

او درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز گفت: تماشاگر روح فوتبال است و نمی‌شود از آن غافل شد. هواداران می‌توانند با انگیزه خود شرایط خوبی را برای تیم‌شان فراهم کنند.

خرمگاه در پایان تاکید کرد: هر بازی یک فینال محسوب می‌شود و باید در فینال برنده شویم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.