رضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با تاکید بر اینکه نوروز مقدمه تبریز 2018 است اظهار داشت: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در ایام نوروز با قدرت در جهت جذب گردشگر تلاش کرد و نتایج ارزشمندی به دست آمد.

وی به بازدید 101 هزار و 637 نفر از موزه شهر و شهرداری و عمارت میدان ساعت شهرداری اشاره کرد و افزود: عمارت شهرداری تبریز دارای بالاترین میزان بازدید در بین موزه‌های کشور است ولی به دلیل اینکه متعلق به شهرداری است و نه میراث فرهنگی، آنچنان که باید و شاید مطرح نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با بیان اینکه امسال 30 دستگاه اتوبوس برای تبریزگردی در ایام نوروز به کار بردیم، ادامه داد: این اتوبوس‌ها در مدت فعالیت خود، برای 3735 نفرساعت گردشگر خدمات ارائه دادند و از اماکن مختلف دیدنی تبریز بازدید کردند.

خلیلی از فعالیت 20 تاکسی مدل 95 در طرح «از من بپرسید» در ایام نوروز خبر داد و گفت: این خودروها با توقف در مبادی ورودی شهر، به ارائه نقشه‌های گردشگری و معرفی نقاط دیدنی تبریز پرداختند.

وی با اشاره به بازدید 24 هزار و 262 نفر از خانه موزه استاد شهریار که تحت مدیریت شهرداری تبریز قرار دارد، گفت: شهرداری در موزه‌های تحت مدیریت خود با اجرای زنده صنایع دستی در خدمت گردشگران بود.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 605291
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.