به گزارش ایرنا، جواد کریم نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) در 4 بخش رمان بزرگسالان، رمان نوجوان، داستان کوتاه بزرگسال و داستان کوتاه نوجوان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره 20 فروردین سال جاری همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب در سالن امیرحسین فردی برگزار می شود، اظهار کرد: فراخوان این جشنواره با موضوعات مسائل و رویدادهای سال های قبل از انقلاب، روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز انجام شد.
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: دفاع مقدس، کودتای نوژه، حادثه طبس، درگیری‌های کردستان، منافقین، فتنه‌ها و ترورها، استکبارستیزی، هویت ملی و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی و موج بیداری اسلامی از جمله موضوعات این جشنواره است.
کریم نژاد، فرصت‌های پیش روی انقلاب اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به دست آمده در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، نقش رهبری انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام ملی و هدایت جریان‌های استکبارستیزی و غرب طلبی مسلمانان جهان را از دیگر موضوعات فراخوان این جشنواره اعلام کرد.
وحید آقاکرمی فعال ادبیات و داستان نویس و مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی بوده و موفق به کسب مقام های برتر و برگزیده جشنواره های مختلف کشوری با تولید آثاری مانند 'من، باران، ماهی'، 'شهردار شهید' و 'شب بارانی' در موضوع کتاب کودک شده است.
وی تدوین و گردآوری دو مجموعه داستان به نام‌های ' معنای لبخند محمد' و ' روایت چهارم' را انجام داده است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.