به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری، صادق نجفی در جلسه‌ راه‌اندازی و فراگیرسازی کارت‌‌بلیت ‌های ناوگان عمومی حمل ‌و نقل شهر تبریز،اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های مهم قطار شهری و توسعه اتوبوسرانی و تاکسیرانی، جهت‌گیری مجموعه خدمات حمل ‌و نقل عمومی باید به سمت خدمات هوشمند، یکپارچه و زیبا سوق داده شود.
وی بر لزوم کیفی‌سازی برنامه‌های توسعه حمل‌ونقل‌ عمومی تاکید کرد و گفت: ارائه «تبریزکارت» به عنوان ابزار مشترک پرداخت وجه در ناوگان حمل و‌نقل عمومی، گام مهمی در این خصوص خواهد بود.
نجفی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های مرتبط شهرداری تبریز با این رویکرد، از قبیل معاونت اداری‌ و‌ مالی، قطار شهری، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، آمار و فناوری اطلاعات و روابط ‌عمومی، بسترهای کاربردی و فرهنگی لازم برای ارایه خدمات کیفی درقالب یک کارت مشترک را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
شهردار تبریز با اشاره به این که تمام ابعاد این موضوع اید در خدمت سهولت شهروندان باشد، تاکید کرد: طراحی فنی کارت باید تا آخرین اعتبار ریالی، حافظ حساب کاربران باشد.
وی اظهارکرد: به هر میزان کیفیت خدمات بیشتر باشد، استقبال شهروندان از طرح بیشتر شده و کارت‌های بیشتری نیز فعال خواهد شد.
علی صاعدی، مدیرعامل شرکت توسعه همیان‌شهر نیز در این جلسه، با ارائه گزارشی از پوشش فنی «تبریزکارت» اعلام کرد: با توجه به تمهیدات و هماهنگی های لازم، «تبریز کارت» علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز، قابلیت استفاده در سایر کلان‌شهرهای کشور را خواهد داشت.
ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز با برخورداری از 12 هزار دستگاه تاکسی و 800 دستگاه اتوبوس در کنار نوسازی و اصلاح کیفی و فنی خودروهای عمومی هوشمندسازی ارائه خدمات را در دستور کار دارد.
در زمان حاضر شهروندان تبریزی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوس رانی شهری از کارت بلیت استفاده می کنند.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.