رئیس هیئت مدیره خیریه قلب‌های سبز گفت: در سال 95 بیش از 10 میلیارد ریال با کمک و حمایت مالی موسسه محک تهران و از طریق جمعیت خیریه قلب‌های سبز برای هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان شمال‌غرب کشور هزینه شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سعید نامور در جشن قطع درمان کودکان مبتلا به سرطان ضمن خیرمقدم‌گویی به خانواده‌های کودکان قطع درمان شده، گزارشی از فعالیت‌های جمعیت در حوزه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت مستعد تحصیل ارائه کرد.
وی افزود: علاوه بر تامین تمامی نیازهای درمانی و دارویی کودکان مبتلا به سرطان گروه‌های مختلف، جمعیت خیریه قلبهای سبز در حوزه‌های تغذیه، آموزش-تحصیلی، روانشناختی و مددکاری اجتماعی و ... همواره از سال 1380 همراه این کودکان بوده است.
نامور با اشاره به اینکه شایع‌ترین نوع سرطان در کودکان، سرطان خون است، اظهار کرد: 80 درصد این بیماری با تشخیص زود هنگام و آگاهی خانواده‌ها قابل درمان بوده و ما نیز به عنوان خانواده بزرگ جمعیت خیریه قلب‌های سبز و با یاری خیران و همراهی پزشکان و پرستارن دلسوز، در تلاش برای بهبود کودکان بیمار هستیم.
رئیس بیمارستان کودکان تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: کودکان مبتلا به سرطان، نیازهای درمانی متفاوت‌تری نسبت به بزرگسالان داشته و همچنین روند درمانی متفاوتی را طی می‌کنند.
سیامک شیوا افزود: خوشبختانه با حمایت‌ گروه‌های مختلف خیریه و مردم نوع دوست تبریز و همچنین حمایت جمعیت خیریه قلبهای سبز، توانسته ایم پروسه درمانی کودکان مبتلا به سرطان را در سطح مطلوبی پیگیری کنیم.
وی در خصوص امید به درمان سرطان کودکان نسبت به یزرگسالان نیز گفت: با توجه به شرایط سنی و روحی، امکان بهبود بیماری‌های سرطان در کودکان نسبت به بزرگسالان بیشتر است، از این رو امیدواریم که با حمایت‌های مردم شریف تبریز و جمعیت خیریه قلب‌های سبز هر روز زمینه‌ساز درمان کودکان بیشتری باشیم.
گفتنی است، در پایان مراسم، از پزشکان، پرستاران و عوامل بیمارستان کودکان تبریز تجلیل شده و کیک جشن قطع درمان کودکان مبتلا به سرطان توسط خود کودکان بریده شد، این برنامه با اجرای گروه‌های هنری مختلف پایان یافت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.