به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بارش باران همراه با کاهش محسوس دما که از روز گذشته بر آذربایجان شرقی حاکم شده، باعث خانه نشین شدن بیشتر مردم در این روز شده است، به گونه ای که برخلاف سال های قبل پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های تبریز بسیار آرام تر و خلوت تر است و خانواده هایی هم که در این مکان ها مستقر شده اند با پیش بینی وضع آب و هوائی با امکانات کامل، آخرین روز تعطیلات را در بیرون از منازل سپری می کنند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، هم اکنون دمای هوای شهرستان کلیبر صفر درجه سانتی گراد است که اکنون سردترین نقطه آذربایجان شرقی به شمار می رود، مردم شهرستان سراب نیز بامداد امروز هوای دو درجه زیر صفر را تجربه کردند.
دمای هوای تبریز نیز در حال حاضر 11 درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین زمان با سه درجه کاهش همراه است.
شهرستان میانه نیز هم اکنون با دمای 15 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان است.
به گزارش ایرنا، همزمان با روز طبیعت پارک بزرگ ائل گلی تبریز نسبت به سایر بوستان ها، حجم زیادی از مردم و مسافران را در خود جای داده است و از نخستین ساعات امروز شهروندان تبریزی برای برپایی جشن طبیعت در این مکان مستقر شده اند.
بر این اساس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز، امکانات لازم و مناسبی را برای میزبانی شایسته از شهروندان در پارک های مختلف به ویژه ائل گلی فراهم کرده اند و برای رفاه حال شهروندان و آمادگی برای هرگونه حوادث احتمالی، گروه های امداد هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس از نخستین ساعت های امروز در این پارک مستقر شده اند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.