امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد: در حالی که اکثر نقاط دنیا شاهد جنگ و درگیری‌ هستند، امنیت ایران مثال‌زدنی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته تبریز و با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: بصیرت و انتخاب آگاهانه و با بصیرت در انتخابات شورا، ریاست جمهوری و انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس از جمله ملزومات انتخاب افراد مناسب برای خدمت به مردم است.
وی افزود: باید با بهره‌مندی از روش‌های توصیه شده در قرآن کریم عمل کنیم و با تکیه بر بصیرت افرادی را انتخاب کنیم که اهل اختلاس، وعده‌های دروغین نباشد.
وی عنوان کرد: تنها با تکیه بر بصیرت است که می‌توان افراد شایسته و فاقد صلاحیت را از هم تشخیص داد و برخی به ظاهر نقش خادمان مردم را ایفا می‌کنند و این در حالی است که اینان خائن به نظام هستند.
امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد: حتی در انتخاب دوستان و نوع غذایی که می‌خوریم، بررسی‌های زیادی انجام می‌دهیم و اهمیت انتخابات و سرنوشت کشورمان کم اهمیت‌‌تر از این مسایل نیست و باید با نهایت دقت به بررسی بپردازیم.
وی با بیان اینکه شورای نظارت در رابطه با صلاحیت افراد فعالیت می‌کند، گفت: در نهایت این خود مردم هستند که با شناخت از افراد رای نهایی را می‌دهند.
وی متذکر شد: فقر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی از جمله مشکلاتی است که کل افراد جامعه را درگیر می‌کند.
حاجی‌زاده با اشاره به روز دوازدهم فروردین سال ۵۸، گفت: مردم در چنین روزی با ۹۸.۲ درصد رای، به جمهوری اسلامی آری گفتند و بر خلاف تبلیغات ضد اسلامی منافقین، با رای خود این نظام را تثبیت کردند.
وی تصریح کرد:  خداوند برای هر چیزی مرزی تعیین کرده و هر کس از این مرز تجاوز کند، نتیجه‌ی آن را خواهد دید و روز دوازدهم فروردین نیز مصداق همین نتیجه است.
وی با تاکید بر اینکه مراقب گفته‌های خود باشیم، گفت: نباید مراقب قضاوت‌ها و سخنان خود باشیم و  علیه اسلام، شهدا و امام امت حرف نادرستی نزنیم و همچنین اجازه‌ی حرف زدن نابجا نیز به دیگران را ندهیم؛ چرا که این نظام جمهوری اسلامی ایران است و شکل مردمی دارد و محتوای آن دین اسلام است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.