به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب، با اشاره به اینکه دشمنان نظام از دو جبهه اقتصاد و فرهنگ جبهه جدیدی را علیه این نظام گشوده اند، تأکید کرد: هیچ گونه بی تفاوتی در این دو جبهه جایز نیست و یک بسیج عمومی به مانند دفاع مقدس در جبهه اقتصاد و فرهنگ لازم و ضروری است.
وی افزود: همه باید به این حقیقت پی ببریم که دشمنان همانند جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه این کشور آغاز کرده اند و همه باید در حد توان مقاومت کرده و توطئه های دشمن را نقش بر آب کنیم.
حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: این ملت در مواقع حساس با عمل به فرمان مراجع خود کارهای بزرگی را کرده اند و در جریان نهضت تنباکو ضربه مهلکی در آن مقطع به انگلیس وارد نمودند که برکات آن تا امروز در کشور جاری است.
وی اضافه کرد: فرمان و فتوای رهبر حکیم انقلاب در خصوص لزوم استفاده از کالاهای داخلی و عدم استفاده از کالاهای خارجی نیز در این راستاست و همه باید به این فتوا جامه عمل بپوشانند.
امام جمعه بناب یادآور شد: امروز شرایط کشور طوری است که استفاده از کالاهای خارجی سم مهلکی است و مردم باید در عمل به جنگ با دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی بپردازند.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه اگر مسئله اقتصاد حل شود می توانیم انقلاب را به دنیا صادر کنیم، افزود: باید بجای صرف مبالغ و پرداخت های میلیاردی برای خودروهای گران قیمت این مبالغ را صرف توسعه و اقتصاد و اشتغال کشور کنیم و با این کار آسایش آیندگان را فراهم خواهیم کرد.
وی با اشاره به مناسبت هفته،با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: 12 فروردین به معنای واقعی یوم الله است و در این روز اکثریت قاطع مردم ایران با حضور در پای صندوق های رأی به تثبیت جمهوری اسلامی ایران رای دادند .
باقری بنابی افزود: البته ما مدعی این نیستیم که اسلام واقعی در کشور حاکم شده و متأسفانه هنوز حکومت واقعی اسلامی در جامعه حاکم نشده ولی مسئولان سعی می کنند در این مسیر حرکت کنند .
خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: البته اسلام مورد نظر قرآن هنوز در ملل اسلامی و حتی خود ایران نیز حاکم نشده است و مع الأسف امروز اکثر ملل اسلامی صرفاً نام اسلام را با خود یدک می کشند.
حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز بر روی دو اصل کتاب الله و اهل بیت عصمت (ع) استوار است، گفت: امروز جمهوری اسلامی روی این دو اصل واقع شده است و مشروط بر اینکه دغدغه های رهبر معظم انقلاب از سوی دولتمردان و مردم به عنوان سرمشق قرار گیرد.
انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.