رحیم شهرتی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعار سال جاری تداوم تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی با تاکید بر امر تولید و اشتغال از سوی مقام مقام معظم رهبری مشخص شده است.
وی ادامه داد: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نشان می دهد که دغدغه اصلی و اولویت دار ترین مساله کشور در اقتصاد مقاومتی موضوع بیکاری جوانان و افراد جویای کار است.
شهرتی فر با بیان اینکه لازمه رفع بیکاری، سرمایه گذاری به خصوص سرمایه گذاری در بخش تولید است، گفت: تولید می تواند سرمایه ملی را افزایش داده و همچنین ایجاد اشتغال کرده و اقتصاد را مقاوم کند.
وی خاطرنشان کرد: شعار سال جاری بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده و همه با تمام توان برای تحقق آن تلاش می کنیم.
فرماندار شهرستان تبریز گفت: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در خصوص اشتغال انجام گرفت، بطوری که دولت موفق به اشتغال بیش از 600 هزار نفر شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه رونق تولید در سال گذشته افزود: بر اساس آمار برای 24 هزار واحد تولیدی در کشور در سال گذشته تسهیلات بانکی ارائه شد تا به چرخه تولید بازگردند.
شهرتی فر اضافه کرد: با اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی به خودکفایی رسیده ایم و امکان صادرات محصولات کشاورزی فراهم شده است.
وی ادامه داد: با توجه به آمار بیکاری و افزایش آمار افراد جویای کار، اشتغال آفرینی یک ضرورت کتمان ناپذیر می باشد که تمام مسئولان برای رحل این مشکل تلاش می کنیم.
به گزارش ایرنا، سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.