حجت الاسلام محمود شربیانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نام ‌گذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امیدوارم همه مسئولان ایران اسلامی یکدل، متحد و دلسوزانه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد شعار امسال تلاش کنند.
وی افزود: مسوولان تمام سعی و تلاش خود برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال، بکار گیرند تا کشور به سوی توسعه و آبادانی پیش برود.
وی با بیان اینکه باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود، برای تحقق شعار سال اهتمام کنیم اضافه کرد: مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای رونق تولید داخلی و بهبود وضعیت اشتغال به کار گیرند و این امر تنها با پرورش و بالفعل ساختن استعدادهای داخلی، تکیه بر توان درونی و ایجاد اشتغال و رونق بخش تولید محقق می شود.
حجت الاسلام شربیانی لازمه تحقق شعار مقام معظم رهبری را فراهم کردن استفاده از تولیدات و کالاهای ایرانی دانست و افزود: مسوولان با حمایت از تولید داخلی جلوی واردات کالا قاچاق را بگیرند چرا که استفاده از تولیدات داخلی موجب ایجاد اشتغال، جلوگیری از خروج ارز از داخل کشور و از همه مهمتر باعث رشد اقتصادی کشور می شود.
وی تاکید کرد: با جلوگیری از ورود کالای قاچاق و پرهیز از خرید آن می توان تولید داخلی را افزایش و اقتصاد داخلی را رونق بخشید.
امام جمعه عجب شیر اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید اقتصاد را به گونه ‌ای قوی کنیم که هیچ کسی در هیچ کجای دنیا نتواند به آن آسیبی وارد کند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده: عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.