سعید شبستری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کل داوطلبان یک هزا رو 283 نفر در حوزه شهری و پنج هزار و 758 نفر در حوزه روستایی استان نام‌نویسی کرده‌اند.
وی کل داوطلبان زن ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی را 189 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد 61 داوطلب برای شوراهای اسلامی روستایی ثبت نام کرده اند.
شبستری با اشاره به استقبال گسترده داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان تا ساعت 20 امروز در فرمانداری ها و بخشداری های استان ادامه دارد و در صورت وجود مراجعه کننده تا ساعت 12 امشب تمدید می شود.
وی تاکید کرد: داوطلبان شرکت در این دوره از انتخابات برای نام نویسی با در دست داشتن مدارک لازم به حوزه های ثبت نام مراجعه کنند تا نام نویسی آن ها به صورت نهایی انجام شود.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از داوطلبانی که قصد ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را دارند، درخواست کرد ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکنند.
به گزارش ایرنا، براساس برآوردهای اولیه انتخابات شوراهای اسلامی در یک هزار و 973 روستا و 62 شهر آذربایجان شرقی برگزار می شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.