به گزارش ایرنا، سلمان خدادادی روز شنبه با حضور در فرمانداری تبریز و بازدید از نحوه ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا با ابراز رضایت از ثبت نام گسترده و آمار بالای ثبت نام کنندگان اظهار کرد: کسانی که انگیزه خدمت و آمادگی دارند، در دو روز باقی مانده ثبت نام کنند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت نام برخی افراد سلب عضویت شده شوراهای چهارم در این دوره گفت: در مرحله ثبت نام مانعی برای هیچ کس نیست، درهای فرمانداری ها به روی همه باز است و کسانی که شرایط ثبت نام دارند می توانند ثبت نام کنند.
خدادادی ادامه داد: اما حق هیات نظارت است که صلاحیت ها را بررسی و سوابق همه افراد استعلام شود که اگر استعلام مثبت باشد ما مجری اعلام نظر دستگاه های اجرایی هستیم.
وی با بیان اینکه ما از همه کسانی که توان خدمت به مردم و پرشور کردن انتخابات را دارند، دعوت به ثبت نام می کنیم، افزود: اما افرادی که احساس می کنند دچار مشکل خواهند شد خودشان و ما را دچار مشکل نکنند، اگر می‌دانند رد صلاحیت خواهند شد، نیایند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
براساس برآوردهای اولیه انتخابات شوراهای اسلامی در یک هزار و 973 روستا و 62 شهر آذربایجان شرقی برگزار می شود.
آذربایجان شرقی بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 دارای سه میلیون و 909 هزار و 652 نفر جمعیت است.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.