سید شمس الدین مراثی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات های اجرایی و نظارتی به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی هستند و این امر تنها با تلاش جمعی محقق می شود.
وی همچنین ز داوطلبان نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست تا با توجه به احتمال شلوغی ستادهای انتخابات در روزهای پایانی ثبت نام و همچنین زمان بر بودن پروسه دریافت استعلام از مراجع چهارگانه، نام نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.
مراثی گفت: فرآیند ثبت نام در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از 30 اسفند به صورت منظم در فرمانداری و بخشداری قلعه چای این شهرستان در حال انجام است.
وی گفت: از آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها تاکنون، 104 نفر نام نویسی کرده اند که از این تعداد 11 نفر نامزد شورای شهرعجب شیر، هفت نفر برای شورای شهر جوانقلعه، 46 نفر برای شوراهای اسلامی بخش قلعه چای و 40 نفر نیز برای بخش مرکزی هستند.
وی ادامه داد: به رغم تقارن روزهای ثبت نام با تعطیلات نوروزی، تمامی افرادی که برای ثبت نام مراجعه کردند از سوی مجریان انتخاباتی نام نویسی شدند.
مراثی گفت: در پروسه انتخابات شوراها، ابتدا هیات های اجرایی عهده دار مسئولیت هایی هستند و در ادامه نقش هیات های نظارت پررنگ تر می شود اما در مجموع همه برای برگزاری باشکوه و پرشور و رقابتی تلاش می کنیم.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده: عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.