به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این نمایشگاه تعدادی از نقاشی های سه بعدی دیواری و آنامورفیک کشیده شده بر روی زمین به نمایش گذاشته شده است تا علاقمندان بتوانند ضمن بازدید از نمایشگاه، در کنار این آثار عکس هایی به یادگار بگیرند.
گروه برگزار کننده این نمایشگاه که شامل 19 نفر از هنرمندان تبریز است بسیاری از آثار را به صورت انحصاری طراحی کرده اند.
از جمله آثار انحصاری این گروه می توان به سفره سه بعدی هفت سین به مناسبت عید نوروز، قطار به عنوان نماد اولین ایستگاه قطار کشور در جلفا و نقشه گردشگری منطقه آزاد ارس اشاره کرد.
علاوه بر تصاویر سه بعدی، اتاق بازی کودکان در سنین مختلف و عکاسی رایگان در قاب اینستاگرامی از خانواده ها نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده است.
نمایشگاه نقاشی های سه بعدی تا 15 فروردین 96 در سالن ایستگاه راه آهن جلفا دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند هر روزه از این نمایشگاه بازدید کنند.
بر اساس این گزارش، هنر خلق نقاشی های سه بعدی و آنامورفیک، هنر جدیدی در دنیا محسوب می شود و این هنر در معدود کشورهای دنیا به صورت نمایشگاهی ارائه شده است.
نمایشگاه نوروزی این گروه از هنرمندان در جلفا نیز اولین نمایشگاهی است که در ایران برگزار می شود و گردشگران نوروزی ارس می توانند اولین افرادی باشند که شاهد برگزاری چنین نمایشگاهی هستند.
جلفا در شمال غرب آذربایجان شرقی و در فاصله 140 کیلومتری تبریز واقع شده و محدوده اصلی منطقه آزاد ارس محسوب می شود.
این نمایشگاه در راستای برنامه های هنری منطقه آزاد ارس برای توسعه گردشگری منطقه برگزار شده است.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.