داریوش باقرجوان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه بارش برف در آزاد راه پیامبر اعظم ( تبریز - زنجان ) و محور کلیبر- خداآفرین ادامه دارد بر ضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در این محورها تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه بیشتر محورهای استان به علت بارش برف و باران لغزنده است، افزود: رعایت احتیاط و مقررات راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از حوادث جاده ای ضروری است.
وی همچنین از ثبت 3 میلیون و 780 هزار تردد در محورهای استان از 25 اسفند تا پایان روز 2 فروردین خبرداد و گفت: نسبت به مدت مشابه تعطیلات نوروزی سال گذشته افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.
به گزارش هواشناسی استان آذربایجان شرقی سامانه بارشی که در 24 ساعت گذشته بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد از امشب تضعیف و به تدریج استان را ترک می کند.
بر اساس این گزارش بیشترین بارش 24 ساعت گذشته استان از بستان آباد به میزان 7.1 میلی متر گزارش شده و کمینه دما هم مربوط به سراب، بستان آباد و ورزقان با یک درجه سانتی گراد زیرصفر بوده است.
بیشینه دمای استان در این مدت از جلفا و ملکان با 13 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده و در زمان حاضر دمای هوای تبریز 6 درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته تغییری نکرده است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.