اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید از پاسگاه های مرزی استان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حافظان و نگهبانان مرزهای استان با تلاش شبانه روزی خود امنیت را در مرزهای کشور حاکم کرده اند.
وی ادامه داد: 271 کیلومتر طول مرزی استان در سایه پاسداری نیروهای انتظامی و امنیتی در امنیت کامل می باشند و هیچ مشکلی در مرزهای استان وجود ندارد.
جبارزاده گفت: بازدید از پاسگاه های مرزی استان در سال جدید فرصتی برای تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان می باشد تا از نزدیک قدردان زحمات و تلاش های این نیروهای خدوم باشیم.
وی با بیان اینکه مرزبانان در سرما و گرما با تمام قدرت از مرزهای کشور پاسداری می کنند، افزود: در سایه تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی استان در سال گذشته هیچ مورد امنیتی در استان رخ نداد.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: حفظ امنیت مسافران و مردم وظیفه مسئولان است و با تدابیر انجام شده اکیپ های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و راهداری در ایام نوروز در آماده باش کامل به سر می برند.
به گزارش ایرنا، طول نوار مرزی آذربایجان شرقی 271 کیلومتر است که 84 کیلومتر آن با جمهوری خودمختار نخجوان، 48 کیلومتر با کشور ارمنستان و 140 کیلومتر نیز با جمهوری آذربایجان می باشد.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.