به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز چهارشنبه به همراه معاون سیاسی و امنیتی خود، فرماندار شهرستان جلفا و دیگر مسئولان استان از هنگ مرزی جلفا و پاسگاه های مرزی استان بازدید و از زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی قدردانی کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید ها اظهار کرد: هدف از این بازدید تقدیر و تشکر از زحمات مرزبانانی است که شبانه روز برای برقراری امنیت در مرزهای کشور تلاش می کنند.
وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در سایه همت و همدلی اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
جبارزاده گفت: امنیت بزرگترین هدیه و ارمغان نظام جمهوری اسلامی به مردم است که باید قدردان آن باشیم.
وی با اشاره به روابط حسنه جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه افزود: مقدمات همکاری های مختلف با کشورهای همسایه در آذربایجان شرقی فراهم است و تردد سهل و آسان مسافران یکی از این مقدمات است.
فرماندهی مرزبانی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار کرد: طول نوار مرزی استان 271 کیلومتر است که 84 کیلومتر آن با جمهوری خودمختار نخجوان، 48 کیلومتر با کشور ارمنستان و 140 کیلومتر نیز با جمهوری آذربایجان می باشد.
سرهنگ محسن بختیاری تاکید کرد: نوار مرزی استان در پوشش کامل نیروهای مرزبانی استان قرار دارد و هیچ مشکلی در مرزهای استان وجود ندارد.
فرماندار شهرستان جلفا نیز در این دیدار گفت: با توجه به تفاهم و همدلی که بین اعضای شورای تامین شهرستان وجود دارد در سه سال گذشته هیچ مشکل امنیتی در این شهرستان به وجود نیامده است.
محمود زاهدی با اشاره به افزایش تردد مسافران خارجی از مرزهای شهرستان جلفا افزود: هیچ گونه مانع و محدودیت تردد وجود ندارد.
وی از آمادگی دستگاه های امنیتی و خدمات رسان از جمله نیروی انتظامی و شهرداری ها برای تامین امنیت و آسایش مسافران در طول تعطیلات نوروزی خبر داد.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار دهنده:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.