به گزارش ایرنا، سعید شبستری روز پنجشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران وهیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اظهارکرد: تخلفات انتخاباتی رصد شده و با سوء استفاده کنندگان از فضای انتخابات برخورد می شود.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه نظام ومایه یاس دشمنان نظام است، ادامه داد: با وحدت وهمدلی اعضای ستاد انتخابات واعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم همراه با رعایت حق الناس خواهیم بود.
شبستری اظهارکرد: تمامی مسولان برای خدمت به مردم تلاش می کنند و سعی می کنیم با هماهنگی و تشریک مساعی و فصل الخطاب دانستن قانون مشکلات احتمالی را حل کنیم.
وی تاکید کرد: فرمانداران و هیات های نظارت شهرستانی با هماهنگی و بدون حب و بغض و اعمال سلیقه شخصی نسبت به برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت شوراها و انتخابات در سرنوشت جامعه گفت: باید افرادی به شوراهای اسلامی راه یابند که شایسته اند و مساله دار نیستند؛ زیرا ورود افراد مساله دار هزینه های زیادی را به دنبال دارد و موجب بدبینی مردم می شود.
وی با بیان اینکه هیات های اجرایی و نظارت در تایید و رد نامزدها هیچگونه چشم پوشی نخواهند داشت، ادامه داد : باید مراتب و دلایل رد صلاحیت افراد شفاف به داوطلب ها اعلام شود تا امکان دفاع از خود را داشته باشند.
شبستری اعلام کرد: سه هزار و 456 شعبه اخذ رای در انتخابات پیش رو در استان مستقر می شود که از این تعداد یک هزار و 410 شعبه شهری و بقیه روستایی و عشایری است.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشار: پرویز انصاری
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.