به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یعقوب اباذری روز یکشنبه در یادواره سردار مهدی باکری و 216 شهید هشترود که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد افزود: یادواره شهدا در این برهه از زمان، حائز اهمیت بوده و موجب آشنایی نسل جوان با آرمان ‌ها و اهداف واقعی انقلاب اسلامی می ‌شود.
وی ادامه داد: شهدا نمادهای ایثار و از خودگذشتگی بوده و موجب استحکام نظام اسلامی در عصر حاضر هستند.
وی اضافه کرد: ویژگی های بارز اخلاقی و معنوی شهدا تبیین و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت در جامعه اسلامی را موجب می شود و این امر زمینه ساز تقویت روحیه جهادی در بین جوانان است.
وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و جانفشانی آنان در عرصه دفاع از آرمان و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب، دشمنان به خود اجازه تهدید نظامی علیه کشورمان را نمی دهند.
حجت الاسلام اباذری افزود: اکنون نیز فرزندان همان شهدای هشت سال دفاع مقدس و جوانان این مرزو بوم آماده اند با نثار جان خود ازکیان نظام اسلامی صیانت کنند.
وی ادامه داد: ولایتمداری، خودباوری و ایستادگی در برابر دشمن از جمله ویژگی های بارز فرهنگی ملت بزرگ ایران در طول هشت دفاع مقدس بوده و امروز نیز به پشتوانه این فرهنگ و مکتب متعالی، راه افتخار و سربلندی را تا رسیدن به مقصد ادامه خواهیم داد.
وی گفت: امروزآمریکا از اسلام عاشورایی در هراس است و جوانان باید مواظب باشند که دشمنان قسم خورده اسلام، لیبرالیسم را جایگزین اسلام عاشورایی نکنند.
شهرستان با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.