رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان تبریز از آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن‌کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: چهلمین دوره‌‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان تبریز نیز آغاز شده و فرآیند ثبت نام نیز تا هفتم اردیبهشت ماه سال 96 ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی در جامعه، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی محدودیت سنی لحاظ شده و افراد بالای 18 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، از این رو علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون می‌توانند تا هفتم اردیبهشت ماه سال 96 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله‌ی شهرستانی در مجتمع اداره‌ی قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واقع در پارک طوبی تبریز، بیان کرد: زمان برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم، از دهم تا 16 اردیبهشت ماه سال 96 خواهد بود.

وی تاکید کرد: حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت، تحقیق، حفظ موضوعی، حفظ معارف و احادیث، تفسیر قرآن کریم، دعاخوانی، اذان و ترتیل‌خوانی از جمله‌ی رشته‌هایی است که در این مسابقه مورد آزمون قرار خواهد گرفت.   
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان تبریز در پایان تشریح کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله‌ی استانی راه خواهند یافت.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تله‌گرامی ندای قرآن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز به نشانی  https://t.me/nedayequran مراجعه کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.