بابک پورقهرمانی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این کنفرانس یک روزه که در دانشگاه آزاد مراغه در حال برگزاری است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان انتشار فراخوان، 140 مقاله در بخش حقوقی و 60 مقاله در بخش فناوری اطلاعات به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از سوی 40 داور از اساتید و صاحب نظران دانشگاهی مورد داوری قرار گرفت.
وی اضافه کرد: 140 مقاله منتخب برای ارائه در این کنفرانس پذیرش و انتخاب شده که 60 مقاله به صورت سخنرانی و 80 مقاله نیز در قالب پوستر در این کنفرانس ارائه می شود.
پورقهرمانی گفت: هدف این کنفرانس ملی ارتقای آگاهی مردم، مسئولان و مدیران با بهره گیری از مقالات تخصصی و علمی کارشناسان دانشگاهی سراسرکشور است.
وی ادامه داد: مقدمات برگزاری این کنفرانس به همت گروه حقوق و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی مراغه از یک سال پیش تاکنون فراهم شده است.
وی اضافه کرد: در کنار برگزاری این کنفرانس ملی، کارگاه و دوره آموزشی یک روزه نیز در زمینه فضای سایبری و پدافند غیرعامل در این دانشگاه برای دانشگاهیان و دانشجویان برگزار می شود.
کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در قلمرو فضای سایبری با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران در حوزه پدافند غیرعامل به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در حال برگزاری است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.