رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: جذب 2660 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات بانکی برای فعالسازی و رونق اقتصادی طرح‌های بخش کشاورزی طی 10 سال گذشته بی نظیر است .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، کریم مهری عنوان کرد: آذربایجان‌شرقی با جذب 600 میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید کمباین، رتبه اول کشور را در جذب اعتبارات مکانیزاسیون به خود اختصاص داده است .
 
  وی ادامه داد: در بین بانک‌های استان، بانک کشاورزی، ملی و سپه به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم پرداخت تسهیلات بانکی طرح های اقتصاد مقاومتی قرار دارند .
 
مهری تاکید کرد: تمامی مدیران زیربخش‌های کشاورزی در ایام و تعطیلات نوروزی در تهیه و تامین نهال‌های مورد نیاز کشاورزی، بذر، کود و توصیه های فنی و کارشناسی خدمات لازم را ارائه دهند .
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: کشاورزان و باغداران به هیچ وجه از منابع غیر معتبر نهال تهیه نکنند که جداً یک خسارت ملی است و در تهیه و تامین نهال باغات از نهالستان‌های شناسنامه‌دار با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی استان اقدام کنند .
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی و اشتغال‌زایی گفت: در کل مبلغ 20 میلیارد ریال برای مشاغل خانگی توسط بانکهای استان تسهیلات پرداخت شده است .
 
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.