به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه، کار ثبت نام از این افراد دقایقی پیش پایان یافت و بر اساس اطلاعات 55 مرد و سه زن برای انتخابات میان دوره ای مجلس در این حوزه از طریق فرمانداری مراغه و وزارت کشور نام نویسی کردند.
بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری، 44 نفر از این افراد در فرمانداری و 14 نفر نیز در وزارت کشور اقدام به ثبت نام کردند.
هشتم تا چهاردهم اسفند 95 به مدت یک هفته برای ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تعیین شده بود.
بررسی صلاحیت کاندیداها از فردا به مدت 10 روز در هیات های اجرایی شهرستان آغاز و همچنین استعلام از مراجع چهارگانه نیز انجام می شود که پاسخ هر استعلام ظرف پنج روز دریافت می شود.
25 اسفند ماه رد صلاحیت کاندیداها به خودشان اعلام می شود که چهار روز مهلت شکایت به هیات نظارت دارند.
به گزارش ایرنا، انتخابات میان ‌دوره ‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و پنجمین وره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهار حوزه اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود.
انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه مراغه - عجب شیر به دلیل فوت منتخب مردم این حوزه در تصادف رانندگی به میان دوره ای کشیده شد.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.
خبرنگار و انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.