به گزارش ایرنا، منصور طالب پور روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شبستر، اظهار کرد: طرح بهسازی و همچنین ساخت استخر روباز در این اردوگاه مورد حمایت مدیریت اجرایی شهرستان است و به زودی مسیر شکوفایی عمرانی آن مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.
وی ، از پیشرفت 85 درصدی عملیات ساخت خانه معلم این شهرستان خبر داد و گفت: در اردیبهشت سال آینده به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و با حضور مقام های استانی این پروژه عمرانیِ ارزشمند افتتاح و تحویل فرهنگیان خواهد شد.
طالب پور به برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شبستر در تهران اشاره و اضافه کرد: در هیچ شهرستانی به اندازه احساس مسئولیت و مشارکت خیران شبستری، مساعدت در زمینه احداث، نوسازی و تجهیز مراکز آموزشی را نمی بینیم و لازم است از مدیریت خوب این جشنواره قدردانی کنیم.
وی گفت: شالوده اصلی ساخت، نوسازی و تجهیز فضاهای متعلق به آموزش و پرورش شبستر از گذشته های دور توسط خیران بنیان گذاری شده است و آنان همواره جدی تر از دولت اقدامات مربوط به این حوزه را بر عهده داشته اند.
فرماندار شبستر، به پیشنیه درخشان آموزش و پرورش در شبستر اشاره و خاطر نشان کرد: احداث اولین مدرسه، نخستین آموزشگاه دخترانه و اولین پانسیون شبانه روزی دانش آموزی به سبک امروزی در سطح استان متعلق به شبستر است و این امر نشان از تعلق خاطر مردم این خطه به حوزه آموزش و پرورش و فرهنگ دارد.
وی گفت: بخش عمده ای از موفقیت های نخبگان آموزشی، اقتصادی و سیاسی شبستر مدیون مشارکت خیران در ایفای نقش موثر به واسطه ساخت و تجهیز مراکز آموزشی است و دولت تدبیر و امید به خوبی زمینه بهره برداری از این ظرفیت کم نظیر را فراهم کرده است.
شهرستان شبستر با جمعیت 123 هزار نفر با شه بخس، 9 شهر، هشت دهتسان و 76 پارچه روستا در فاصله 71 کیلومتری شمال غربی تبریز واقع است.
خبرنگار: مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.