ماشین‌سازی تبریز، آزمون سختی در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تیم آماده استقلال خوزستان دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ماشین‌سازان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، مقابل استقلال خوزستانی قرار می‌گیرند که نمایش‌های خیرکننده و تحسین برانگیزی در لیگ قهرمانان آسیا از خود بر جای گذاشته‌ است.
 
شاگردان پورموسوی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، الفتح عربستان و الجزیره امارات را شکست دادند و روی کاغذ، نباید کار سختی برابر تیم ماشین سازی داشته باشند. با این حال شاید فشردگی بازی‌های استقلال خوزستان و البته غرور ناشی از دو برد اخیر، روی عملکرد این تیم اثر بگذارد و ماشین سازی تبریز بتواند برخلاف انتظارات، در این بازی به موفقیت برسد.
 
نکته قابل اشاره اینکه ماشین سازی برای ماندن در لیگ برتر نیاز مبرمی به امتیاز دارد و فرهاد کاظمی، سرمربی این تیم به چیزی جز سه امتیاز این مصاف فکر نمی‌کند.
 
استقلال خوزستان هم اکنون با کسب 29 امتیاز از 22 بازی، در رده نهم قرار دارد و ماشین‌سازی با 13 امتیاز قعرنشین است و گزینه اول سقوط به لیگ پایین‌تر محسوب می‌شود؛ این در حالی است که فرهاد کاظمی همچنان با اطمینان زیادی از بقای ماشین‌سازی در لیگ سخن می‌گوید.
 
این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی رفت آن‌ها در روز 24 مهر 95، با پیروزی سه بر یک تیم استقلال خوزستان همراه شده بود.
 
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز، ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود و در حالی که قرار بود قضاوت بازی بر عهده علیرضا فغانی باشد؛ دپارتمان داوران، محمدرضا اکبریان را جایگزین فغانی برای سوت زدن در این دیدار اعلام کرد.
 
بر این اساس، اکبریان به همراه محمدرضا مدیرروستا، جعفر مهاجر و محمد ملکی، داوران مسابقه بین دو تیم استقلال خوزستان و ماشین‌سازی خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.