سعید شبستری خیابانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخابات همزمان ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی در سال آینده افزود: دشمنان همواره انتخابات در کشور ما را رصد می کنند و حضور مردم در این صحنه ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند.
وی با دعوت از مردم برای حضور پررنگ در انتخابات پیش رو اظهار کرد: ملت شریف ایران همچنان که در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پررنگی داشتند در انتخابات نیز با حضور پرشور خود نشان خواهند داد که از نظام اسلامی، انقلاب، دولت و مسئولان حمایت می کنند.
شبستری با بیان اینکه زبان زور، فرهنگ قدرت های استکباری است، ادامه داد: با توجه به تحولات اخیر در قدرت های استکباری، این فرهنگ آن ها سرعت یافته و تحکم آمیزتر شده بنابراین حضور پررنگ مردم در انتخابات سد محکمی در برابر توطئه های آنان است.
به گزارش ایرنا، انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، میان ‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با هم در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود.
آذربایجان شرقی با حدود سه میلیون و 900 هزار نفر جمعیت، 22 شهرستان و 45 بخش در مجموع 19 کرسی در خانه ملت دارد که از این تعداد 2 کرسی به حوزه های انتخابیه مراغه - عجب شیر و اهر-هریس اختصاص دارد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.