معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به شهرداران استان تاکید کرد که امکانات و نیروهای شهرداری نباید به نفع هیچ فرد یا جریانی در انتخابات شوراهای اسلامی استفاده شود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد صادق پورمهدی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی در اردیبهشت سال آینده، گفت: شهرداران مراقب باشند امکانات و نیروهای شهرداری مطلقا به نفع یا ضرر هیچ نامزد و یا گروه و جناحی در انتخابات استفاده نشود.

وی همچنین بر همکاری شهرداران با هیات‌های اجرایی انتخابات و تلاش در جهت جلب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تاکید کرد.

وی با اشاره به این که در آخرین سال فعالیت شهرداران در دوره چهارم شوارها قرار داریم، افزود: شهرداران تلاش کنند در حد امکانات و مقدورات، مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی حساب‌های شهرداری‌ها، اظهار کرد: حسابرسی به نفع شهرداری‌ها است و شهرداران قبل از پایان دوره مسوولیت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم نظارت و بازدید جدی و مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو، آماده‌سازی شهرهای استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، لای‌روبی مسیل‌ها و سامان‌دهی پل‌ها برای پیشگیری از وقوع سیل در شهرها، توسعه حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی کنترل ترافیک درون‌شهری، سامان‌دهی شرکت‌های حمل بار و مسافر، مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان، تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرها و استفاده بیشتر از مشارکت مردمی در اداره امور شهری تاکید کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.