مسئول بخش فوتسال دپارتمان داوران، برگزاری جشن تولد داور بازی دبیری و فرش آرا با حضور عوامل دو تیم را اقدامی غیر حرفه‌ای خواند و از برخورد با داور خاطی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بازیکنان و عوامل تیم‌های دبیری تبریز و فرش آرای مشهد که قرار است امروز (یکشنبه) در تبریز به مصاف هم بروند،‌ دیشب در اقدامی غیر حرفه‌ای در جشن تولد حمید کاشانی داور بازی شرکت کردند!

منوچهر نظری،‌ مسئول بخش فوتسال دپارتمان داوران فدراسیون در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: بنده در جریان این ماجرا نبودم و از طریق عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی مطلع شدم. این کار از نظر بنده به هیچ عنوان جالب نیست و اینکه هر دو تیم از جانب داور دعوت شده‌اند و در این بین هم شاید هدیه‌ای رد و بدل شده است، پس به هیچ وجه این کار را تائید نمی‌کنم و قابل قبول نیست.

وی افزود: قطعا بعد از بازی امروز با داور تماس می‌گیرم تا ببینم چرا چنین کاری کرده است. در این مورد به او تذکر خواهم داد تا تلنگری زده باشم. به اعتقادم کار بچه گانه‌ای بوده و در شأن یک داور حرفه‌ای لیگ برتری نیست. فکر می‌کنم آن‌ها بعد از جنجال‌های بازی مشهد خواسته باشند نشان دهند رفاقت در داخل اهالی فوتسال وجود دارد اما شب قبل از بازی نباید این کار انجام می شد.

نظری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا درخواست باشگاه فرش آرا برای تغییر نتیجه بازی با مس پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: نتیجه اعلام شده مبنی بر تساوی یک بر یک در این بازی، نهایی بوده و ما پرونده‌اش را بسته‌ایم. مطمئن باشید اگر نتیجه‌ای غیر از این اعلام می‌شد ما نمی‌توانستیم روزها و ماه‌ها آسوده بخوابیم.

مسئول بخش فوتسال دپارتمان داوران همچنین از بازنشستگی خود خبر داد و به ایسنا گفت: من قبل از اینکه این سمت را به عهده بگیرم زندگی پر از آرامشی داشتم اما اکنون حجم کاری بسیار بالاست و فشار زیادی را متحمل شده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال هم حقوقی به من نمی‌دهد و آقای تاج اعلام کرده با توجه به خروج ۴۲ بازنشسته از فدراسیون فوتبال، نمی‌تواند مرا حفظ کند. اما بنده تنها به خاطر رفاقت ۲۵ ساله‌ام با کامرانی‌فر تا پایان لیگ امسال به این بخش کمک خواهم کرد ولی بعد از پایان فصل تصمیم دیگری می‌گیرم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.