رئیس بیمارستان فاطمیه شبستر گفت: دستگاه سونوگرافی این بیمارستان از مدت‌ها پیش خریداری شده ولی در تامین نیروی بخش رادیولوژی مشکل داریم.

دکتر وجیه الله صلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: از آبان ماه سال جاری با معرفی و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، یک متخصص رادیولوژی به صورت دو روز در هفته در این بیمارستان حاضر شده و به بیماران ارائه خدمت می‌کند، این متخصص چهار روز هم در بیمارستان اسکو مشغول به فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، از امروز نیز، با تامین دانشگاه، رزیدنت‌های رادیولوژی با عنوان  طرح یک ماهه در این بیمارستان به کارگیری می‌شوند تا باری از روی مشکلات بخش رادیولوژی بیمارستان برداشته شود.

وی مهمترین دلیل در عدم به کارگیری دستگاه سونوگرافی در این بیمارستان را نبود نیروی طرحی متخصص رادیولوژی ذکر کرد و افزود: در چهار ماه اخیر، جهت تامین نیروی متخصص این بخش  با دانشگاه علوم پزشکی تبریز مکاتبه کرده و به صورت حضوری نیز مشکل را به گوش مشئولین رساندیم، در حال حاضر  نیز  دانشگاه با تامین نیروی طرحی یک ماهه، مشکل را تا حدی رفع کرده است.

دکتر صلاحی گفت: وضعیت به گونه‌ای است که گاهی بیماران بستری را برای انجام سونوگرافی، با آمبولانس به تبریز می‌فرستیم، اغلب مراجعه کنندگان نیز مجبور می‌شوند برای سونوگرافی به تبریز بیایند.

رئیس بیمارستان فاطمیه شبستر  با بیان اینکه با تامین نیرو، مشکل فعلی رفع خواهد شد، ابراز امیدواری کرد؛ با فعالیت‌ نیروهای طرحی بخشی از مشکلات فعلی رفع شده و بیماران شبستری در صورت نیاز به سونوگرافی در همین بیمارستان  کسب خدمت بکنند.

گفتنی است، بیمارستان 96 تختخوابی شبستر که در سال 1386 تاسیس شده شامل بخش‌های داخلی و جراحی مردان و زنان ـ کودکان، زایمان ،سی سی یو  و   آی سی یو ، دو اتاق عمل ، پاراکلنیک رادیولوژی  و سونوگرافی ، اکو کاردیوگرافی ، داروخانه شبانه روزی ، آزمایشگاه و واحدهای مختلف دیگر می‌باشد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.