سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید بازیکنانش بهتر از حریف بودند ولی متاسفانه داور پنالتی‌های آن‌ها را ندیده است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: ما به اهدافی که در نیمه دوم می‌خواستیم برسیم نزدیک شدیم ولی متاسفانه به آن‌ها نرسیدیم. متاسفانه در همه بازی‌هایمان از پنالتی‌هایمان صرف نظر می‌شود و خیلی راحت هم اخطار می‌گیریم. البته داوری‌ها نسبت به قبل بهتر شده است.

او ادامه داد: ما با بازیکنان‌مان بیشتر عجین شده‌ایم. به تیم حریف هم تبریک می‌گویم ولی در فوتبال ایران باید با خیلی چیزها بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین ‌سازی در ادامه درباره صحنه‌های مشکوک داوری این دیدار گفت: نیازی نیست که منتظر بمانیم تا ببینیم فنایی درخصوص صحنه‌های داوری این دیدار چه می‌گوید چرا که حتی یک بچه هم می‌داند این صحنه‌ها پنالتی بود. بازیکنان ما بهتر از حریف بودند و باز هم قول می‌دهم ماشین‌سازی در لیگ بماند و رتبه خوبی هم کسب کند.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: بعد از بازی به بازیکنانم گفتم که حق اعتراض به تصمیم داوری را ندارید و هر کسی اخطار الکی بگیرد، او را ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی می‌کنیم و ۱۰۰ درصد این را عملی خواهم کرد.

وی با انتقاد از فشردگی مسابقات لیگ، گفت: بازی‌ها به حدی فشرده است که فرصتی برای ارائه تاکتیک نداریم و تنها فرصت ریکاوری پیدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته‌هاست که عین آب خوردن پنالتی‌های تیم ما را نمی‌گیرند و این موضوع باعث می‌شود که تماشاگران ما عصبانی شوند.

کاظمی در پایان تأکید کرد: اگر ماشین‌سازی در لیگ برتر نماند، من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.