به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی استان که با حضور جمعی از فرهیختگان و فعالان فرهنگی برگزار شد، اظهارکرد: در داخل کشورعده‌ای در ظاهر از تبعیت از امام (ره)، مقام معظم رهبری و انقلابی بودنشان دم می‌زنند اما در باطن چیزی از اهداف امام (ره) نفهمیده‌اند.
وی با بیان اینکه بی‌تفاوتی مختص انسان بصیر نیست و اسلام انسان را به حیات دعوت می‌کند ، ادامه داد: در صدر اسلام بسیار بودند افرادی مانند حجر بن عدی که تحت فشار معاویه هیچگاه از راه ولایت خارج نشد در عین حال، طلحه و زبیرهایی نیز بودند که در صدر نهضت بسیار فداکار بودند اما وقتی مسئله پست و مقام مطرح شد قافله را باختند.
آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به وضعیت زندگی بزرگان اسلام ادامه داد: آیا زندگی برخی مسئولان مانند زندگی امام و رهبری است؟
وی با اشاره به برخی سخنرانی‌ها اظهارکرد: قدیس‌سازی افراد و ملحد نامیدن منتقدان صحیح نیست و در مجالس سخنرانان باید عفت کلام داشته باشند و همه جناح‌ها بر واقع‌گویی تکیه کنند.
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر تبیین سرنوشت جداکنندگان از راه ولایت اعم از ملی مذهبی‌ها تا جریان‌ها و گروه‌های معاند انقلاب، گفت: سرانجام نفاق قدیم مشخص شد اما نفاق جدید همچنان مشغول کار و درحال بزک کردن آمریکاست.
خبرنگار و انتشار دهنده: پرویز انصاری
3071

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.