به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است: ارتحال عالم عامل، مجاهد نستوه، مرد کم نظیر سیاست ایران، یاردیرین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمر پر برکت خویش را بذل مبارزه در راه اسلام، انقلاب و آرمان های پاک امام راحل نموده و در تمام آوردگاه های حساس انقلاب حضوری موثر داشت، مایه اندوه ملت سرافراز ایران و همه دانشگاهیان شد.
در این پیام اضافه شده است: ایشان در طول عمر پر برکت خویش، نقشی بی بدیل در اعتلای انقلاب اسلامی داشته و بنا به فرمایش رهبری، هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در سال های سخت انقلاب، تکیه گاهی مطمئن برای همه همکاران و مبارزان بویژه رهبر انقلاب بود؛ سال ها تحمل زندان، شکنجه‌های ساواک و تهمت های ناجوانمردانه هیچگاه از سعه صدر، متانت و اراده آهنین او نکاست.
در پیام تسلیت دانشگاه تبریز آمده است: در کنار همه مسئولیت های مهم و نقش تعیین کننده ایشان در برهه های حساس انقلاب، 'سردار سازندگی' مدال افتخاری بود که ملت ایران به این مدیر مدبر و دور اندیش اعطاء نمود و هیچگاه خدمات شایسته او به کشور، نظام و انقلاب از حافظه ملت بزرگ ایران زدوده نخواهد شد.
دانشگاه تبریز این ضایعه بزرگ را به عموم مردم ولایی، بیت محترم ایشان و دانشگاهیان تسلیت عرض نموده و از بارگاه حضرت باری تعالی، علو درجات را برای ایشان مسئلت می دارد.
بر اساس این گزارش آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری بود شامگاه دیروز دار فانی را وداع گفت.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشاردهنده:محمد رستگار
6120/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.