محمدحسن چمیده فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجید رضاییان، دبیری علمی و ریاست هیات داوران این جشنواره را بر عهده دارد.
وی از یونس شکرخواه، احمد توکلی، علی اکبر قاضی زاده و حسن نمک دوست به عنوان دیگر اعضای هیات داوران سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری های و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی نام برد.
وی یادآور شد: پیش از این محمد عزیزی راد نیز به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره معرفی شده است.
وی ادامه داد: سومین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعال در حوزه استان به میمنت سال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' در راستای زمینه سازی برای پویایی جامعه رسانه ای آذربایجان شرقی برگزار می شود.
مدیر اجرایی سومین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعال در حوزه آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره با هدف تمهید زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: از عموم خبرنگاران ، روزنامه نگاران و عکاسان خبری برای ارسال آثارخود به این جشنواره دعوت به عمل می آید.
سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی در سه بخش حرفه ای، ویژه و جنبی برگزار می شود
علاقه مندان به شرکت در این رویداد رسانه ای می توانند برای ارسال آثار خود و اطلاع از شرایط ثبت نام به تارنمای www.azsh.pressfestival.ir مراجعه کنند.
آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بیستم دی ماه جاری اعلام شده است.
آذربایجان شرقی به ویژه کلان شهر تبریز از طلایه داران روزنامه و روزنامه نگاری در ایران اسلامی محسوب می شوند و نخستین نشریه شهرستانی به زبان فارسی به نام 'تبریز' در دهه 1850 میلادی در تبریز منتشر شد.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.