علا الدین نقیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیرمرد که از یک ماه پیش به دلیل بدهی مالی در زندان مراغه به سر می برد با پرداخت بدهی و رضایت از شاکی پرونده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
وی ادامه داد: برای آزادی این زندانی 23 میلیون ریال از محل اعتبارات این انجمن که به همت خیران نیک اندیش این شهرستان فراهم شده بود به شاکی پرونده برای اخذ رضایت از وی پرداخت شد.
وی اضافه کرد: همکاری و مساعدت خیران نوعدوست و نیز دادستان این شهرستان در رهایی زندانیان دربند و محکومان مالی که به صورت غیر عمد و ناخواسته در زندان به سر می برند و نیز کاهش مشکلات خانواده های زندانیان قابل تقدیر است.
وی گفت: خیران و نیکوکاران در صورت تمایل برای کمک به مددجویان تحت پوشش این انجمن و نیز فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان نیازمند، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب های 0106269391004 نزد بانک ملی و 4210000 نزد بانک اقتصاد نوین واریزکنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون خانواده های زندانیان شهرهای مراغه، هشترود و چاراویماق و همچنین تعدادی از زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه به سر می برند از کمک ها و مساعدت های این انجمن بهره مند هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**تنظیم:عیسی عطاپور** انتشاردهنده:محمد رستگار
7487/3077//6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.