به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مراغه افزود: طراحی دشمن در فتنه 88 توطئه ای خطرناک برای ضربه زدن به مکتب انقلاب اسلامی و امام راحل بود.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی همانند هشت سال دفاع مقدس با ولایتمداری و بصیرت از انقلاب و مکتب اسلام در برابر فتنه دشمنان داخلی و خارجی دفاع کردند.
وی اضافه کرد: حضور گسترده آحاد مردم در بزرگداشت حماسه 9 دی نشان داد که ملت بصیر ایران اسلامی از ارزش های اسلامی و انقلابی و ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی و خدشه ناپذیر نظام اسلامی، پشتیبانی می کنند.
وی گفت: ملت ایران در 9 دی نشان دادند که در رگ هایشان محبت سید الشهدا (ع) و ولایت فقیه به عنوان خلف برحق ائمه معصومین (ع) جاری است.
وی افزود: اکنون نیز آحاد مردم از اسلام به عنوان موتور محرکه نظام و جامعه اسلامی، ولایت و رهبری، پشتوانه مردمی و روحیه استکبار ستیزی خود به عنوان ارکان جامعه اسلامی دفاع می کنند.
وی با اشاره به توطئه های نظام سلطه در منطقه ادامه داد: استکبار جهانی با ترویج اسلام آمریکایی، تکفیری و وهابیت درصدد وارد کردن خدشه به ساحت نورانی اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی اضافه کرد: ترویج وهابیت و حمایت از تشییع لندنی برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی از توطئه های شوم استکبار جهانی بوده و مسلمانان با هوشیاری در برابر این فتنه های عظیم ایستادگی کنند.
رئیس ستاد برگزاری آیین های 9 دی مراغه با اشاره به حضور گسترده مردم در برنامه های فرهنگی و اجتماعی این حماسه ملی گفت: امسال بیش از 30 عنوان برنامه در بزرگداشت این روز مهم در این شهرستان برگزار شد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
518

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.