حمید شکری روز دوشنبه با حضور در یکی از تیم های ضدعفونی قرارگاه جهادی شهید دهقان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه مردمی با ۲۰۰ نفر و به کارگیری روزانه بیش از هشت هزار لیتر موادضدعفونی کننده به صورت برنامه ریزی شده محلات و معابر مراغه ضدعفونی و گندزدایی می کند.
وی گفت: ۵ دستگاه سم پاش و مواد اولیه با همکاری برخی دستگاه های اجرایی و با نظارت علمی نهاد متولی در اختیار این گروه مردمی قرار گرفته است.
وی با تقدیر از اقدامات حجت الاسلام والمسلمین نیازی مدیریت قرارگاه جهادی شهید دهقان افزود: مشارکت مردم در شرایط بحرانی و بیشتر برنامه ها در مراغه بی نظیراست و باید مسوولان قدردان زحمات آن ها باشند.
شکری گفت: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور گروه های مردمی آمادگی خود را اعلام و در حال حاضر در هر ساعت از شبانه روز در حال فعالیت برای پیشگیری از این بیماری هستند.
وی ادامه داد: تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی مورد نیاز و ضدعفونی جهادی سطح شهر و روستاهای شهرستان از جمله این اقدامات است.
به گزارش ایرنا، شکری فرماندار مراغه به صورت داوطلبانه به همراه گروه های مردمی در عملیات ضدعفونی شرکت می کند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ضدعفونی شکری فرماندار مراغه ضدعفونی شکری فرماندار مراغه ضدعفونی شکری فرماندار مراغه ضدعفونی شکری فرماندار مراغه ضدعفونی شکری فرماندار مراغه ضدعفونی شکری فرماندار مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.