به گزارش ایرنا، ‌به رغم سرمای هوا مردم، خرد و کلان، پیر و جوان، ‌ زن و مرد، ‌اقشار مختلف مردم، همه و همه، دوشادوش هم برای عزت و افتخار ایران اسلامی پای صندوق های رای حاضر شده اند.

 با وجود بوق و کرنای تبلیغاتی رسانه های غربی که تلاش می کردند مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، اما تا این  ساعت حضور مردم آذربایجان شرقی از جمله کلان شهر تبریز در پای صندوق های رای پررنگ بوده و پیش‌بینی می‌شود این حضور استمرار داشته باشد مردم تنها با انگشت شصتشان استکبار را پشت سر بگذارند.

بر اساس آمار اعلام شده تنها در ۴۵ دقیقه نخست آغاز رای گیری ۲۵ هزار نفر از واجدین شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداخته اند.

 یک شهروند تبریزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ‌ به عنوان یک مسلمان ایرانی مسئولیت داریم در انتخابات شرکت و نامزد اصلح را انتخاب کنیم.

 مصلح نعمتی گفت: ‌ به رغم این که دشمن تلاش می‌کرد تا مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، از صبح اول وقت تاکنون همه با نشاط و رغبت برای انتخاب نامزد خود پای صندوق های رای حاضر می شوند.

 خانم ۸۱ ساله تبریزی نیز به ایرنا گفت: ‌ برای ادای تکلیف، اول وقت پای صندوق رای حاضر شدیم تا به ندای رهبری لبیک بگوییم.

 خدیجه وفادار ادامه داد: ‌ با انتخاب نامزدی که وفادار به نظام، متخصص و متعهد است، آینده کشور را تضمین می‌کنیم.

 دیگر شرکت کننده در انتخابات نیز به ایرنا گفت: با حضور خودمان در انتخابات، لرزه بر اندام استکبار انداخته و نماینده ای در شأن تبریز انتخاب می کنیم.

 بهمن شکوهی افزود: تبریز  همیشه سردمدار حرکت‌های انقلابی و اجتماعی در تاریخ ایران بوده این بار نیز در پای صندوق های رای، مردم این شهر خواهند درخشید.

‌ یک رای اولی نیز گفت: ‌ شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی، شرعی و مدنی است و من هم امسال برای نخستین بار می توانم در تعیین سرنوشت خود و کشورم دخیل باشم.

 زهرا صغیری اضافه کرد: به نماینده ای رای می‌دهم که از جوانان حمایت کند و دارای تخصص و تعهد همزمان باشد.

 رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز به ایرنا گفت: ‌ از مردم استان خواهشمندیم تا در اولین ساعات رای‌گیری به شعبات رای مراجعه کنند.

 علیار راستگو اظهار کرد: ‌با شرکت به  موقع موجب ترافیک و تراکم بیش از رای دهندگان در آخرین ساعات نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.