به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بای تیم پیکان مقابل ماشین سازی در تبریز گفت: بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

ویسی با تاکید بر اینکه تیمش بحران زده است، گفت: تلاش می‌کنم تیم پیکان را از بحران خارج کرده و برابر ماشین‌سازی نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد حسین فرکی سرمربی قبلی پیکان نیز اظهار داشت: از فرکی رخصت می‌گیرم، وی تیمی خوبی بسته بود. امیدوارم حضورم در تیم پیکان مؤثر باشد، هر چند از لحاظ تاکتیکی و بدنی فرصتی نداشتیم روی بازیکنان کار کنیم.

سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه به دنبال کسب پیروزی در تبریز هستند، گفت: پیکان نیاز به روحیه خیلی بالایی داشت که در این چند روز خیلی خوب تمرین کردیم. اکنون آماده بازی هستیم.

وی گفت: در مورد بازی رفت که پیکان با ۶ گل به برتری رسید نمی‌شود به این نتیجه رسید که می‌شود در بازی برگشت هم همین شرایط دارد، ماشین‌سازی می‌آید برای تلافی آن شکست و ما هم می‌خواهیم آن برد را تکرار کنیم.

ویسی در خصوص تیم تبریزی نیز ابراز داشت: آنالیز خوبی از تیم ماشین‌سازی داشتیم و از این تیم شناخت خوبی داریم و ماشین‌سازی هم مانند تیم پیکان در بحران است. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و مسابقه با پیروزی ما همراه باشد.

ادامه دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.