به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این طرح شوم، فلسطینی ها و اعراب پایتختی رژیم غاصب صهیونیستی به مرکزیت بیت المقدس را به رسمیت خواهند شناخت که این برخلاف آرمان های قدس شریف است.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح کثیف آمریکایی، فلسطینی ها از حق داشتن سلاح محروم شده و نمی توانند از خود در برابر زیاده خواهی های غاصبان قدس دفاع کنند.

وی اضافه کرد: ملت های آزاده و مردم فلسطین در برابر این طرح و مصالحه شوم ایستاده و با اتحاد و همبستگی این نقشه را نیز خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به دروغ گویی های آمریکا در جریان پاسخ موشکی کشورمان به پایگاه آمریکایی عین الاسد گفت: دولتمردان آمریکا در ابتدا منکر هرگونه خساراتی بودند، لیکن اکنون به وارد آمدت صدمات به ۶۴ نظامی این کشور در این حمله اعتراف می کنند.

حجت الاسلام محمدی راد افزود: انکار حقایق و دروغگویی آمریکا که با همراهی برخی رسانه ها و افراد در داخل کشور نیز همراه بود، برای خدشه دار کردن توان بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بود که با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه داد: این ایام یادآور رهایی ملت ایران از رژیم ستمشاهی با هدایت های رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) است.

وی اضافه کرد: تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی از جمله استقلال و آزادی که مهم ترین آنهاست، باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.