احمد زنده‌روح روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: هرچند گلزنی من زیاد مهم نیست و نتیجه گیری تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما از اینکه می توانم ضربات پنالتی تیم را به ثمر نشانده و زحمات مجموعه بازیکنان و کادرفنی را به نتیجه برسانم بسیار خرسندم.

وی با بیان اینکه در نواختن ضربات پنالتی الگویی ندارد، اظهار داشت: من سعی می‌کنم آن طور که خودم می‌توانم به توپ ضربه بزنم نه اینکه بخواهم مانند کسی باشم و از کسی الگوبرداری کنم و در این زمینه سعی می‌ کنم آن چیزی که در وجودم است را انجام بدهم.

زنده روح یادآوری کرد: زمانی که پشت توپ می ایستم فقط به پنالتی زدن فکر می‌کنم و این طور نیست که از قبل فکر کنم چطور پنالتی بزنم. 

وی ادامه داد: مطمئن باشید هیچ موقع از من شاهد یک پنالتی نمایشی نخواهید شد، چون معتقدم پنالتی یک امتیاز ویژه برای همه تیم ها است و اگربرای زدن یک ضربه تمرکز کافی نداشته باشم یا بخواهم کار عجیب و غریبی انجام دهم که منجر به گل نشدن پنالتی شود، زحمات یک مجموعه به هدر می‌ رود، بنابراین سعی می‌کنم همیشه مطمئن‌ترین ضربه را به توپ بزنم تا تیم من ضربه نخورد و مهم نیست که این توپ چطور گل می‌ شود. 

هافبک ۲۷ ساله و کرمانی ماشین سازی با اشاره به جوان بودن این تیم در فصل جاری لیگ برتر، گفت: ما به تیم خود اعتماد و اطمینان داریم که این شرایط توسط کادر فنی و مدیریت باشگاه ایجاد شده است.

وی به نمایش خوب ماشین سازی مقابل نفت آبادان اشاره و اضافه کرد: اگر مقابل این تیم چند بازیکن باتجربه خودمان را در اختیار داشتیم، می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم اما دقیقه ۹۴ بر اثر بی‌ تجربگی گل خوردیم.

زنده روح گفت: ماشین سازی اگر حمایت شود و اهالی ورزش و رسانه به آن اهمیت بدهند، می‌ تواند روند خوب و رو به رشد خود را ادامه دهد، اما اگر بخواهند این تیم جوان را اذیت کنند و از مسیری که در آن قرار گرفته‌ایم خارج شویم، فکر نمی‌ کنم تیم جوان ما دوام بیاورد. 

وی درباره پیروزی دلنشین ماشین‌سازی مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی سختی بود و می‌دانستیم استقلال تیم سرحال و گردن‌کلفتی است؛ آنها در نیمه اول ما را تحت فشار گذاشتند و به گل هم رسیدند اما هر چه از بازی گذشت ما به بازی مسلط شدیم و توانستیم به هدفی که مدنظرمان بود برسیم.

زنده روح افزود: در این بازی گل خورده را زود جبران کردیم و توانستیم در شروع نیمه دوم هم به گل برسیم و بازی را در کنترل خودمان داشته باشیم که در این شرایط طبیعی بود در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران آن‌ها بازی می‌کنیم، به دفاع مشغول شویم.

وی با بیان اینکه تاکنون ماشین سازی تنها تیمی است که رفت و برگشت استقلال را شکست داده است، یادآوری کرد: بچه‌ها با تمرکز کافی وظایف‌ خود را در این بازی مهم به خوبی انجام دادند و توانستیم مانند بازی رفت مقابل استقلال به پیروزی برسیم و اکنون لقب جدیدی داریم و به ما ماشین رفت و برگشت می‌گویند. 

زنده روح  با بیان اینکه در تمرینات روی زدن ضربات پنالتی کار می‌ کند، افزود: در بازی مقابل استقلال نیز توانستم جواب اعتماد کادرفنی و بازیکنان تیم را بدهم و کادرفنی به من لطف داشته که این وظیفه را به من سپرده اند و امیدوارم این روند برای من ادامه‌ دار باشد. 

به گزارش ایرنا، احمدرضا زنده روح در ۱۵ بازی ماشین سازی در لیگ برتر با ۷ گل زده در ردیف دوم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد که ۵ گل از این گل ها روی ضربات پنالتی حاصل شده است.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

این تیم فردا/ سه شنبه/ در سیرجان بازی معوقه هفته یازدهم را مقابل گل گهر این شهر انجام می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.